مخزن حمل تک جداره

مخزن حمل تک جداره

مخزن حمل تک جداره

مخزن حمل تک جداره برای جابجایی موادی که امکان جابجایی آنها بوسیله کامیونت های باری روباز و چادری میسر نمیباشد طراحی و ساخته میشوند . شاید هر کدام از ما به انواع آنها برخورده باشیم ، از مخازن حمل برای نقل و انتقال پودرها مانند سیمان فله و آرد های صنایع غذایی و برای مایعات از قبیل آب آشامیدنی ، روغن های خوراکی ، شیر خام ، اسید و مشتقات نفتی استفاده میشود .

استانداردهای طراحی و ساخت هر یک از این تانکر ها با دیگری متفاوت میباشد.

مخزن حمل استیل تک جداره 15000 لیتری هم به نوبه خود دارای ویژگی های خاصی میباشد که به ضد زنگ بودن شهرت بیشتری دارند. از تانکر های حمل استیل در مواردی استفاده میشود که محصولات داخلی آنها مستقیماً با مواد غذایی ، شیمیایی با PH بالا و مواد دارویی مرتبط و در سلامت افراد جامعه بسیار مهم باشند .

مخزن حمل تک جداره صهاريج النقل ذات الجدار الواحد Single wall tank Single-walled transport tanks

مخزن حمل می‌تواند بخشی حیاتی از این فرآیند باشد. مخازن حمل شیر در اندازه‌ها، شکل‌ها و مواد مختلفی تولید می‌شوند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شیر را سالم، بهداشتی و دست نخورده نگه دارند. استفاده از مخازن حمل قرن هاست که وجود داشته است و استفاده از آن هنوز یکی از جنبه‌های مهم صنعت لبنیات باقی مانده است.

مخازن حمل شیر چه برای حمل و نقل باشد و چه برای ذخیره سازی، می‌تواند ابزاری ضروری برای دامداران، پردازشگرها و خرده فروشان لبنی باشد و مقاله امروز سپیانی نگاهی به انواع مختلف مخازن حمل  و همچنین کاربردها، فواید و محدودیت‌های آنها دارد

مشخصات فنی

نوع ورق مصرفی استنلس استیل 304 اسپانیا
ضخامت بدنه :3 میلیمتر از استیل 304
ضخامت عدسی ها: 3 میلیمتر از استیل 304
تعداد سلول ها: 3 عدد
ظرفیت هر سلول:5000 لیتر
شاسی مخزن: آهن
نوع شاسی مخزن: یکپارچه طولی با ارتفاع27 سانتیمتر

تعداد درب: مخزن 3 عدد قطر 40
تعداد ،سایز و نوع شیر خروجی :3 عدد شیر 63 میلیمتری پروانه ای باتر فلای تایوان
تعداد توپی شستشو: 3 عدد گوی شستشوی CIP
نوع جوش و سطح تمیزی آگون و سطوح جوشکاری پولیش شده
متعلقات ثابت مخازن حمل تک جداره راهرو بالا از جنس استیل 304 2 میلیمتر ، نردبان پشت و محافظ دور ، درپوش های خروجی شیر ، سه راهی مشترک خروجی ، کمربند دور مخزن ، محل بکسل بند به اطاق بار ،

ارسال نظر

اطلاعات تماس