فیلتر بشقابی و لوله ای

فیلتر بشقابی و لوله ای

فیلتر بشقابی و لوله ای یکی دیگر از محصولات اتصالات صنایع غذایی در سایز های 25تا76 میلی متر بوده و از استنلس استیل با گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ می باشد. قابلیت باز و بسته شدن آسانتری نسبت به انواع موجود در بازار را دارد.

اجزا تشکیل دهنده این نوع  توری و بدنه و کلمپ میباشد.

فیلتر بشقابی , لوله ای مرشح لوحة وأنبوب Plate and tube filter

فیلتر لوله ای

 یکی از محصولات اتصالات صنایع غذایی در سایزهای ۲۵ تا ۷۶ میلی متر بوده و از استنلس استیل با گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ میباشد این نوع محصول برای تصفیه ی محصول استفاده می شود. استنلس استیل این محصول مقاوم بوده و در برابر اسید و محلولهای شیمیایی دچار ،خوردگی پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود این محصول در برابر گرما وسرما مقاوم بوده و می توان در اندازه های مختلف  صافی سفارش داد.

فیلتر بشقابی و لوله ای مرشح لوحة وأنبوب Plate and tube filter

فیلتر دوبل

فیلتر دوبل ساخته شده از دو عدد فیلتر تک لوله ای که از قسمت های مش و توری استیل و سه اهی و زانویی و شیر کلاجدار(جهت باز وبسته کردن)تشکیل شده است.

 به صورت جداگانه هم عمل کند چرا که مسیر فیلتر ها بصورت جداگانه می باشد.

فیلتر دوبل Plate and tube filter

شیر چنج اور سه حالته

شیر چنج آور (chang over) دو حالته استنلس استیل صنایع غذایی ،دارویی،لبنی در سایز های 28 تا 76 میلی متر و آلیاژ های304 و 316 موجود می باشد

این شیرها معمولا یک ورودی و یک خروجی دارند و جهت تغییر مسیر سطح مایع از یک مخزن به مخزن دیگر نصب و با استفاده از فشار پنوماتیک و سوپاپ تغییر دهنده در وسط شیر جریان را به مسیر خروجی هدایت و باعث تغییر مسیر در لوله ها می گردد.

شیر چنج آور (chang over) سه حالته استنلس استیل را می توان در اندازه های استاندارد و دلخواه مشتری طراحی و تولید کرد فشارهایی که این نمونه شیرها میتوانند تحمل کنند 7-6 بار بوده و در دمای حداقل 100درجه ی زیر صفر و 120 درجه بالای صفر می تواند کارایی لازم را داشته باشد.

شیر چنج مرشح لوحة وأنبوب Plate and tube filter
ارسال نظر

اطلاعات تماس