مخزن سه جداره (پروسس)

مخزن سه جداره (پروسس)

مخزن سه جداره(پروسس)

مخزن سه جداره (پروسس) به منظور افزایش یا کاهش دمای محصولات، فرآوری و عمل آوری مواد غذایی استفاده گسترده ای در صنایع مختلف دارند. مخزن سه جداره استیل در حالت کلی در مواردی کاربرد دارد که خریدار قصد تغییر در خواص سیال یا محصول را داشته باشد.
این مخازن از ظرفیت ۵۰۰ لیتر تا طرفیت های بالای ۱۰هزار لیتر بسته به نوع سفارش کارفرما تولید و عرضه می شوند. مخازن سه جداره مانند سایر مخازن استیل از ورق ها با گرید های مختلفی ساخته می شوند.

ویژگی های بدنه مخزن سه جداره (پروسس)

این دستگاه به دلیل اینکه فرآیند فرآوری مواد غذایی را بر عهده دارد بنابراین باید از قطعات کاملا بهداشتی و ضد زنگ در آن استفاده شود. ورق ۳۰۴ ضد زنگ، ورقی است که از آن برای ساخت بدنه داخلی و خارجی مخزن های سه جداره استیل استفاده می شود. شیوه جوشکاری لایه های بیرونی و داخلی محفظه طوری انجام شده که هیچگونه رنگ و طعمی را به شیر و.. منتقل نکند.
جداره دوم پروسس  نقش گرماساز یا سرماساز را ایفا می کند. که بخار داغ یا بخار سرد در این لایه قرار میگیرد که باعث پخته شدن یا سرد شدن مایع درون محفظه می شود. جداره بیرونی پروسس  از جنس استیل ۳۰۴ می باشد که این ورق در برابر ضربه و زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است. و از شیوه جوش آرگون با نوار های استیل در ساخت آن استفاده شده است.

کاربرد مخزن سه جداره (پروسس)

  • برای ذخیره و نگهداری عرقیجات گیاهی
  • برای نگهداری کنسانتره میوه
  • بهترین و بهداشتی ترین نوع مخزن برای نگهداری انواع لبنیات
  • تهیه پودر میوه، مارمالاد، تکه تکه کردن میوه
خزان ثلاثي الجدران (عملية)

مزایای استفاده از مخزن سه جداره (پروسس)

  1. عدم هدر رفتن حرارت
  2. کم مصرف و باصرفه
  3. قابلیت شستشوی آسان
  4. پخت سریع فرآورده ها
  5. حمایت و پشتیبانی
  6. از بین بردن تمام میکروب ها و باکتری ها
  7. مجهز به سیستم کنترل دما و مصرف انرژی
  8. عدم رسوب گیری مخزن
  9. بهره گیری از استاندارد I
مخزن سه جداره(پروسس) خزان ثلاثي الجدران (عملية)
ارسال نظر

اطلاعات تماس